Non nih! Haasteet taisi mennä näin. Arttu - Johanna Stoerkel, Eetu ja Kingi - Heidi Kemppainen ja Macho ja Kingi - Hanna Väre. Huh! Nämä nyt ainakin olen huomannut, mutta tuleepa nyt vastattua kaikkien koissujen puolesta.

Arttu

1. Olen aika laiska ja korvani ovat kuulemma joskus kadoksissa vaikka tokoa ollaankin aika paljon harrastettu. Onneksi olen oppinut tunnistamaan äitini karjaisut, niin tiedän koska on viimeisen käskyn paikka... Hih!

2. Yleensä en hirveästi innostu kaikista ihmisistä, mutta auta armias, kun ne tutut naamat tulevat eteen, niin kyllä saavat rakkauteni kokea!

3. Olen kuulemma ollut hyvä isähahmo varsinkin Eetulle ja olen koiralauman ehdoton johtaja, mutta teen sen lämmöllä ja kauniisti. Äiti on kuulemma ollut siitä hyvin ylpeä.

4. Minulla riittää ääniä joka lähtöön. Tykkään tehdä temppuja. Varsinkin "näytä vatta" on kiva juttu, kun saa maharapsuja. Minulla on myös hellyyttävä tapa "kuunnella" mitä minulle puhutaan. Pääni keikkuu sitä mukaan, kun äiti juttelee. Näytän kuulemma todella viisaalta.

5. Olen laumamme itsenäisin koira. En kaipaa niin paljoa rapsutuksia yms. kuin muut. Mutta jos sille päälle tulen, niin osaan ilmaista tarpeeni hyvin.

6. Olen aika ahne. Viimeisen puolen vuoden aikana olen vasta oppinut ymmärtämään, että Eetun ruokakippa ei ole minua varten. Nuorempana olinkin nirsompi, joten olen varmaan ottanut ruokia takaisin lähiaikoina.

7. Olen TODELLA viisas. Osaan yllättää äitini aika usein nokkeluudellani. Viekkaaksikin voisi minua varmaan kutsua! =) Minulla on myös tapana välillä kyseenalaistaa äitin käskyjä. Jään välillä miettimään, että voisiko tämän liikkeen tehdä erilailla?! Hmmm....

144138.jpg

 

Eetu

1. Minulla on todella iso ja pitkä kieli, jonka on moni varmasti huomannut. Isoa kieltäni koristaa läjä mustia täpliä. Olen siis aika persoonallisen näköinen. Silti en pahemmin käytä kieltäni pusutteluun. Arttu taitaa hoitaa sen homman puolestani.

2. Olen vesipetojen nro 1 meidän taloudessamme. Keppi lentää, niin tykkinä mennään perästä! Tykkään muutenkin vain uiskennella vedessä. Olen kai semmoinen sunnuntai uiskentelija. Olen myös todella kova poika juoksemaan! Arttu jää jälkeen ihan heittämällä!

192739.jpg

3. Olen äitini lempilapsi. Olen kuulemma hurmannut hänet ihanalla persoonallani. Olen niin kiltti, rauhallinen ja rakastava tyyppi ja myöskin aina iloinen.

4. Viihdyn perheestäämme parhaiten ulkona. Artussa alkaakin välillä olee semmoista papparaisen vikaa, että välillä tykkäisi tulla sisälle lämmittelemään luita. Ihme juttu sillä turkilla!

5. Olen meidän perheen huonoiten syövä tapaus. Oikea nirsonarso! Tutkin aina tarkkaan mitä kipassani on ja välillä heittelen nappuloita poskistani, kun ne ovat niin tylsän makuisia.

6. Rakastan kaikkia ihmisiä! Ja yleensä hurmaan heidät myös rakastamaan minua!

7. Olen meidän perheen vahtikoira. Arttuakin olen lähiaikoina kouluttanut ansiokkaasti haukkumisen saloihin.

Macho

1. Olen aina siellä missä tapahtuu ja minua ei voi olla kuulematta! Ilmaisen itseäni välillä vähän liiankin hyvin äänelläni.

2. Osaan olla välillä aikamoinen sylilulla! Äiti on tärkeintä tässä maailmassa ja auta armias, jos minut välillä johonkin hylkää! Silloin osaan ilmaista mielipahani todella äänekkäästi ja surkeasti.

3. Olen TODELLA AHNE! Syön melkein ihan mitä vaan ja kenen suusta vaan! Eetun luo en kyllä uskalla mennä, jos sillä on luu suussa. Sen verran olen ajan kanssa oppinut.

4. Minulla on hurmaamisen jalo taito taskussani. Ihmiset melkein lakoavat kun minut näkevät! Voiko minua ihanampaa ja pienempää olla!! =) Sulatan melkein kaikkien sydämet ja oma perheeni (mm. mummo ja pappa)

5. Olen todella rohkea. En paljoa hätkähdä asioista ja vahdin myös ansiokkaasti perhettämme. Osaankin olla todella pelottava ja vakuuttava! Heh heh...

6. Olen meidän perheestä ainoa, joka tykkää kynsien leikkuusta. Äiti saa laittaa minut haarojen väliin selälleen ja minä poika pistän silmät kiinni ja nautin manikyyristä.

7. Minussa olisi kuulemma paljon koulutettavaa jäljellä. Luoksetulo ei ole kuulemma bravuureitani.Minulla onkin semmoinen viekas ilme päällä, kun en halua tulla luokse. Mutta sitten kun sen teen, olen kyllä todella suloinen näky! Tulen tuhatta ja sataa korvat luimussa hymy huulilla!

705697.jpg

Kingi

Tää nyt menee vähän vaikeeksi alle viikon tuttavuuden perusteella, mutta yritämme parhaamme.

1. Osaan ainakin haukkua. Sen äitini on huomannut. Heti kun joku asia mättää, niin kaikki sen kuulevat.

2. Olen käynyt uimassa jo 3 kertaa. Aion haastaa Eetun sitten tulevaisuudessa. Kasvattaja mammani Ruotsista kertoikin, että äiti sekä äidinäiti ovat kovia vesipetoja.

3. Mielestäni on aina kivaa tulla kotiin, mutta kodista lähtö on ihan tylsää. Ei sitä vaan millään jaksaisi liikkua.

4. Minulla on täällä uudessa kodissa ihan loisto leikkikaveri! Tommonen oranssi pampula. Meidän leikit ovat todella vauhdikkaita ja äänekkäitä. Noi isot pojat ovat kanssa tosi mukavia unikavereita. Niiden viekkuun pääsee aina nukkumaan ja oloni on turvallinen! Kenelläpä ei olisi?! ;)

5. Ihmiset ovat tosi kivoja! Niitä on aina mukava mennä morjestamaan! Olen siis todella iloinen pakkaus!

6. Olen hyvin reipas ja rohkea ollut tähän mennessä.

7. Olen saanut hirveästi kehuja ulkonäöstäni ja olenkin päässyt tutustumaan maailmaan joka aika paljon ekan viikon aikana.

804444.jpg

Jätämme tällä kertaa haastamatta ketään, kun tuntuu olevan kaikki tutut jo menneet... ;)